Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Obchodní firma: Rufruf, s.r.o.

Ulice a číslo popisné: Jaurisova 515/4

Město a PSČ: Praha 4, 140 00

Stát: Česká republika

IČ: 07243413

DIČ: CZ07243413

Odpovědná osoba a kontakt

Milan Sekerák

milan@rufruf.cz

+420 776 223 118

Adresa provozovny

Rufruf, s.r.o.

Šromova 871/2

Praha – Černý Most, 198 00

Česká republika

1) O registraci

"Prohlašuji, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu u Rufruf, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu Rufruf, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: milan@rufruf.cz, nebo na uvedené pevné adrese.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před i po uzavření kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Zboží je doručováno přepravní službou DPD.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 99,- Kč.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

4) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

5) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,

  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,

  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

Na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo se v případě sporu s Prodávajícím obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, a to na Českou obchodní inspekci. Více informací na webových stránkách: http://www.coi.cz/.

6) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

7) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady lze vybrat před výběrem dopravy.

8) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

9) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

10) Ostatní

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Podmínky vánoční soutěže se stíracími losy

1. Pořadatel soutěže

Pořadatelem soutěže „Stírací los Rufruf 2025“ (dále jen „soutěž“) je společnost Rufruf s.r.o., se sídlem [doplnit adresu], IČO [doplnit IČO], zapsaná v obchodním rejstříku vedeném [doplnit rejstříkový soud] (dále jen „pořadatel“ nebo „Rufruf“).

2. Doba trvání soutěže

Soutěž probíhá od 16. října 2025 do doby, než budou vydány všechny stírací losy určené pro tuto akci. Soutěž končí automaticky ve chvíli, kdy pořadatel rozdá poslední stírací los. Po tomto datu již nelze soutěže zúčastnit.

3. Účast v soutěži

3.1. Soutěže se může zúčastnit každá fyzická osoba starší 18 let, která během doby trvání soutěže uskuteční objednávku prostřednictvím e-shopu www.rufruf.cz.

3.2. Každý zákazník obdrží maximálně jeden stírací los za celé období trvání soutěže, bez ohledu na počet provedených objednávek.

3.3. Stírací los je zasílán automaticky pořadatelem spolu s první objednávkou uskutečněnou v době trvání soutěže.

3.4. Soutěž se vztahuje pouze na objednávky zaslané na území České republiky.

4. Výhry

4.1. Každý stírací los je výherní. Možné výhry jsou následující:

  1. Krmivo na rok zdarma (pro jednoho psa)

  2. 12 kg pytel granulí zdarma

  3. Gravírovaný obojek na míru zdarma

  4. Konzerva zdarma

  5. Sleva 5 % na další nákup

  6. Sleva 15 % na další nákup

4.2. Výhry nejsou směnitelné za peníze ani jiné plnění a nelze je kombinovat s jinými slevami, akcemi či kupóny pořadatele, pokud pořadatel nestanoví jinak.

4.3. Výhra „Krmivo na rok zdarma“ se vztahuje výhradně na jednoho psa, nikoliv na více psů v domácnosti. Pořadatel má právo požádat výherce o upřesnění druhu a velikosti psa pro stanovení odpovídající výhry.

4.4. Pořadatel si vyhrazuje právo změnit složení nebo druh výhry, pokud by původní výhra nebyla dostupná, vždy však zajistí obdobnou hodnotu výhry.

5. Uplatnění výhry

5.1. Každý stírací los obsahuje unikátní kód a informaci o výhře.

5.2. Výherce uplatní svou výhru podle pokynů uvedených na stíracím losu, nejpozději však do 31. ledna 2026, pokud není na losu uvedeno jinak.

5.3. V případě výher ve formě slevy je nutné uplatnit slevový kód při nákupu na e-shopu www.rufruf.cz, dle pokynů uvedených na losu.

5.4. Nevyužité výhry po uplynutí uvedené lhůty bez náhrady propadají pořadateli.

6. Zdanění výher

V případě, že by výhra podléhala zdanění podle příslušných právních předpisů, nese daňovou povinnost pořadatel.

7. Reklamace a vyloučení ze soutěže

7.1. Účastník může podat reklamaci výhry nebo průběhu soutěže písemně na e-mailovou adresu hana@rufruf.cz, a to nejpozději do 14 dnů od vzniku sporné situace.

7.2. Pořadatel si vyhrazuje právo vyloučit ze soutěže účastníka, u něhož bude mít podezření na podvodné, nepoctivé nebo jiné nekalé jednání.

7.3. Pořadatel nenese odpovědnost za ztrátu, poškození nebo nedoručení stíracího losu způsobené přepravcem.

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Pořadatel při realizaci soutěže zpracovává osobní údaje účastníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

8.2. Účastník poskytuje své osobní údaje dobrovolně a pouze za účelem realizace soutěže, vyhodnocení výherců a doručení výhry.

8.3. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů pořadatele dostupných na www.rufruf.cz.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Pořadatel je oprávněn tyto podmínky kdykoliv upravit nebo soutěž bez náhrady zkrátit, přerušit či zrušit, pokud to vyžadují závažné provozní, technické nebo právní důvody.

9.2. Tyto obchodní podmínky soutěže jsou platné a účinné od 16. října 2025.

9.3. Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí právními předpisy České republiky.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Rufruf

Obchodní podmínky jsou platné od 31.1.2019 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.